On our way home - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Tim, Editha, Roxanne & Maxime Takken - WaarBenJij.nu On our way home - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Tim, Editha, Roxanne & Maxime Takken - WaarBenJij.nu

On our way home

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Tim, Editha, Roxanne & Maxime

10 Mei 2018 | IJsland, Keflavik

Hallo,

Vandaag was helaas onze laatste dag op dit mooie eiland. We zouden met een mooie route richting Keflavík gaan waar ons bed and breakfast is. ‘S ochtends hadden we nog lekker van de natuur genoten door gezellig met z’n vieren een rondje te gaan wandelen. We hebben ongeveer 3 uur in de auto gezeten en zijn onderweg bij wat mooie plekken gestopt. Zoals hoog opspattende golven bij de atlantische kust. En bij Gunnuhver, waar er allemaal stoom uit de grond kwam. Dat was erg leuk om te zien en die golven waren heel spectaculair. Ze kwamen heel hoog en we werden nog net niet natgemaakt ;). Het bed and breakfast is heel netjes en we hebben lekker gegeten bij Olsen and Olsen. Morgen vliegen we weer naar Amsterdam, weer terug naar huis en dan kunnen de winterjassen voorlopig weer in de kast!

Roxanne

• 11 Mei 2018 - 12:18

Mary En Gerard Takken:

Hallo Takkies,

lDank voor het spetterende filmpje en fotos van de ruige Altlantische Kust. en het mooie verslag.
    Met vakantie gaan is 2 keer leuk . Als je op reis gaat en wanneer je weer thuis komt.
    Het weer is hier heerlijk ,en de winterkleren kunnen de kast in .Ik denk dat het een onvergetelijke reis is geweest.
    We wensen jullie een goede vlucht toe en wel thuis.
    hartelijke groeten Oma en Opa.